Τρίτη, 19 Απριλίου 2011

ΛΙΓΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ

ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΩΡΕΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ, ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΗ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΕΙΩΝ ΤΟΥ.

ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ, Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ "ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΗ" ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΑΠΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.

ΠΕΡΙΦΡΟΝΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΑΝΕΡΘΩ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΩ ΤΗΝ ΆΠΕΙΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΘΑΥΜΑΤΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΜΕ ΘΕΩΡΗΣΟΥΝΕ ΚΛΙΝΙΚΑ ΝΕΚΡΟ, ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΌΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΈΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΝΕΚΡΩΝ.

ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΩ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΖΗΣΩ ΩΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΝΕΚΡΟΣ(ΦΥΤΟ) ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΜΙΑ ΏΡΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΩ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ, ΊΣΩΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ, ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ. ΣΥΓΚΑΤΑΤΙΘΕΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ-ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ, ΕΠΑΝΑΠΑΥΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗ ΔΩΡΕΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΜΟΥ.

ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ 100% ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΣΕ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ ΠΕΡΙΦΡΟΝΩ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ, ΈΣΤΩ ΛΙΓΩΝ ΜΟΝΟ ΛΕΠΤΩΝ ΚΑΙ ΈΣΤΩ ΧΩΡΙΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΝΑ ΕΞΙΛΕΩΘΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ. ΜΠΟΡΕΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ, ΟΠΟΥ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ, Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΑΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝ ΚΟΠΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΝΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΆΛΛΟ ΠΡΑΜΑ Η ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ, ΩΣ ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΘΑΡΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΡΑΜΑ ΝΑ "ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΜΙΑ ΏΡΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ", ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΌΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΖΗΣΩ Ή ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ ΑΝ ΔΙΑΤΗΡΗΘΩ ΣΤΗ ΖΩΗ ΛΙΓΑΚΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑΚΙΑ. ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΣ, ΠΧ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ, ΈΧΕΙ ΑΞΙΑ ΜΟΝΟ ΌΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ Η ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΩΣ ΑΝΟΥΣΙΑ(ΠΧ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΦΥΤΟ), Ή Η ΑΠΙΣΤΙΑ(ΠΧ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΘΑΥΜΑΤΑ) Ή ΤΕΛΟΣ, ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΌΦΕΛΟΣ(ΠΧ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΦΕΡΩ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ)...

Υ.Γ: ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΌΤΙ Η AΦΑΙΡΕΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ, ΜΟΝΟ ΕΦΟΣΩΝ ΧΤΥΠΑ ΑΚΟΜΗ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ. ΑΝ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ, ΌΛΑ ΤΑ ΌΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΕΚΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: